גם כן יומולדת

שוב הגיע התאריך הנוראי הזה בלוח השנה, תאריך שאני משתדלת להדחיק כבר שנים, זאת היומולדת החמישית שבה אני חיה את המועקה הזאת, עוד שנה שחלפה, עוד שנה שבה לא נהייתי צעירה יותר, שהגוף שלי ספג עוד כמה מעיכות בצדדים ולא יחזור לעצמו לא משנה איזה טיפול פחחות יציעו לו, עוד שנת עינויים. פעם הייתי מצליחה למלא את עצמי תקווה, לאחל לעצמי שבעוד שנה הכל יראה יותר טוב, עם הזמן השתפשפתי, הרוח סדקה אותי, בהתחלה בדפנות ואחר כך מבלי משים חדרה גם ליסודות. כאילו כל פעם שהצלחתי לגייס אופטימיות רק נפלתי חזק יותר. היום כבר קשה יותר לנשום אופטימיות, אנחנו יוצאים לייבא אותה מארץ אחרת, אולי משם הדברים יוכלו קצת פחות לכאוב, אולי שם הסטטיסטיקה אחרת, שם נהיה ברי מזל

אני לא יודעת איך לעבור את מחר, רק להצליח להעביר את היום הזה, בלי שיחות מרחמות, בלי אותן ברכות של מי שכבר לא יודע מה להגיד, לכולם נגמרו המילים, לאלו שהרחקתי מעליי ולאלו שעדיין קרובים, שחווים איתי את הכאב, שכבר כואבות להם הידיים מלהחזיק אצבעות, שנשבר להם הלב יחד איתי כל פעם מחדש, שלא יכולים להסתכל לי בעיניים אל תוך הנפש כי הם יודעים מה הם ימצאו שם, הם כבר לא יכולים לעזור לי, גם להם נגמרו המילים

בסוף זאת אני לבד שצריכה להחזיק את הכל, שתלך מחר ,למרות הכל, לקנות חפיסות חדשות בבית המרקחת, מתנה ליום ההולדת, לא המתנה שרציתי. רציתי קצת תקווה, אפילו לא הרבה וקיבלתי עוד הפלה (עשירית לאוסף) והחזרה כושלת לפונדקאית, ועכשיו תגיע עוד שאיבה על כל מה שכרוך בה. אם אני מתאמצת להבחין בגחלילית הקטנה הזאת שמתווה לי את הדרך, היא הידיעה המוחלטת , שאני לפחות בדרך היותר נכונה, שאם יש עוד סיכוי כלשהו הוא רק בפונדקאות, לפחות אולי אזכה השנה עם גיל 36 הנורא בהשלמה שעשיתי כל מה שיכולתי, שזאת  לא אשמתי,  ושאני חולה, במחלה לא ידועה, בלי שם, מסתורית כזאת, שנקריתה בדרכי ללא הזמנה וממאנת ללכת

אל תתקשרו אלי, אל תברכו אותי שכל משאלותי יתגשמו,והכי חשוב אל תדרשו ממני להיות שמחה, אם ככה טוב לי להעביר את היום הזה, תכבדו את זה, אפילו שזה לא הסטנדרט, אני מזמן   לא הסטנדרט, אבל תזכרו שמתחת להכל אני אוהבת כל אחד ואחד מכם, אוצרות מדהימים שאספתי בדרך, עוד כמה ימים כשהכל ישכח, אני אוכל שוב פשוט להיות שם, בלי לבעור מבפנים ובלי שהכל יכאב

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!