בין נצחון לכשלון

אנחנו דנים ביננו על הסיטואציה, אם ניצחנו את הקושי ונצליח לקבל את מה שכל כך רצינו, אני מרגישה שכן, שאני גאה בנו שהצלחנו להגיע יחד אל השלב הזה בדרך, זה לא היה פשוט, ההתמודדות שלנו כל כך שונה, מכבש השנים הקשות הותיר על שנינו צלקות וזה לא היה מובן מאליו שנגיע יחד לנקודה הזאת. רק בי מקונן הכשלון, התחושה הקשה שגופי בגד בי, שלא הצלחתי במשימה הכביכול פשוטה הזאת, טבעית ואבולוציונית, זאת שעושים כל בעלי החיים, מיתוש ועד לויתן, בלי להשקיע מאמצים נרחבים. אני מבינה שבעולם הנוכחי, גם שיהיה לי מספיק חסכונות כדי לאפשר לעצמי את התהליך היקר הזה זה סוג של הצלחה, ועדיין, הידיעה שהכשלון הכל כך פרטי הזה שלי כבר יוצא לאור ויהיה לנחלת הכלל. קשה לי כל כך, הייתי רוצה להמשיך לגונן עליו או לפחות לקבל אותו ביותר הבנה. לא אני בחרתי בו, ולא הוא בחר בי. איכשהו הגורל הפגיש ביננו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ספרים על פונדקאות

יציאת מצרים הפרטית שלנו

השראת הנקה פעם שניה!